Παρασκευή 8 Απριλίου 2011

Don't worry be happy!

σκίτσο του Σπύρου Δερβενιώτη από CartoonMovement

από

Χάρης και Πάνος Κατσιμίχας - Don't worry be happy!
μουσική: Bobby McFerrin
στίχοι: Χάρης και Πάνος Κατσιμίχας
από το cd: 20 χρόνια Live (2001)
α' εκτέλεση στο δίσκο: Η μοναξιά του σχοινοβάτη (1992)
 
Αν η δικιά σου σού κάνει νερά
κι αν έχεις χάσει στα χαρτιά...
Don't Worry Be Happy

Άμα σε πιάσουνε με κάνα ψύλλο

και σε λυσσάξουνε στο ξύλο...
Don't Worry Be Happy

Υπάρχουν και χειρότερα

μα θα στα πω αργότερα
Don't Worry Be Happy

Άμα ξυπνήσεις μέσα στη φυλακή

και δε σου εξηγεί κανένας γιατί...
Don't Worry Be Happy

Δεν είναι ανάγκη να το ξέρεις κι εσύ

τους φτάνει που το ξέρουν αυτοί...
Don't Worry Be Happy

Είμαστε όλοι ύποπτοι.

Κι εγώ κι εσύ και η γάτα μου μαζί
Don't Worry Be Happy

Άμα ξυπνήσεις και έχεις βγάλει ουρά,

άμα ψαχτείς και έχεις βγάλει βυζιά...
Don't Worry Be Happy

Άμα η κόρη σου σε λέει μπαμπά 

ενώ ο γιος σου σε φωνάζει μαμά...
Don't Worry Be Happy

Δεν είναι αυτό για να σ' ανησυχεί, 

είναι μια ψιλομετάλλαξη...
Don't Worry Be Happy

Και τι με νοιάζει εμένα δηλαδή;

Εγώ θα γίνω σταρ του MTV!
Don't Worry Be Happy!

Kαι αν τα ρουθούνια μου μείνουν μισά,

κανένα πρόβλημα -θα βάλω χρυσά...
Don't Worry Be Happy


Miguel Villalba Sanchez (Elchicotriste) (πηγή)
Tomorrow sun rising, fragocomics, CartoonMovement
Olle Johansson, Sweden, Freelance (πηγή)
 


- Τουλάχιστον, στο εφιάλτη του Κουροσάβα, ο υπεύθυνος αυτοκτονούσε...

1 σχόλιο: